Jana Menger

plesalka, koreografinja, gledališka ustvarjalka, performerka, pedagoginja

Jana Menger (foto Špela Bergant)

Jana Menger (1973, Novo mesto) obiskuje osnovno ter glasbeno in baletno šolo v Novem mestu, kjer sedem let tekmuje tudi v športni gimnastiki. Kmalu zatem se začne samoizobraževati na področju sodobnega plesa in gledališča pod vodstvom domačih in tujih pedagogov. Leta 1993 postane članica Plesnega Teatra Ljubljana in se s tem poda na profesionalno pot gledališko-plesnega ustvarjanja. Leta 2013 diplomira na Akademiji za ples v Ljubljani in se še istega leta vpiše na podiplomski študij na AGRFT (akademija za gledališče, radio, film in televizijo), kjer leta 2015 zaključi magistrski študij s plesno-gledališko raziskavo Banana Split. Njen opus obsega preko sedemdeset plesnih kot tudi dramskih predstav. Od leta 1994 sodeluje s številnimi režiserji in koreografi tako v poklicnih gledališčih kot v neodvisnih produkcijah (Branko Potočan, Sinja Ožbolt, Fatou Traore, Matjaž Farič, Ksenja Hribar, Ivan Peternelj, Tanja Zgonc, Matej Kejžar, Jordi Cortes Molina, Ann Popoulis, Goran Bogdanovski, Matjaž Zupančič, Rosana Hribar, Gregor Luštek, Meta Hočevar, Matjaž Berger, Diego De Brea, Sebastjan Horvat, Mare Bulc, Eduard Miler, Boris Kobal, Lindy Davies…). Kot mentorica, koreografinja in režiserka več let sodeluje s skupino performerjev Bitnamuun, od leta 2016 pa je redna predavateljica na Akademiji za ples v Ljubljani.

AVTORSKE PREDSTAVE (koreografija, režija)

2023 Pena dni (B. Vian), gledališka predstava, rež. Jana Menger, prod. APT – Anton Podbevšek Teater
2021 Le en smaragd (J. Smerkolj Simoneti), monodrama Jožice Avbelj, rež.: Jana Menger, prod. MGL – Mala scena MGL
2020 Kraljice, spletni performans, Igor Sviderski, Danijel Petković, Sandi Jesenik; r: Jana Menger, prod. Društvo VRU
Turandot (J. Ivanc, L. Polič Zdravič), pravljični mjuzikel, rež: Jana Menger – MGL
2019 Merilci bremen, plesna predstava, kor.: Jana Menger, prod.: Zavod Flota – SMEEL, Ljubljana
2018 Demian, dramska predstava, rež.: Jana Menger, prod APT – APT Novo mesto
2016 Plovemo, dramska predstava, rež.: Jana Menger, prod APT – APT Novo mesto
Posvetitev pomladi (Pomladno obredje), kor.: Jana Menger, Rosana Hribar, Maša Kagao Knez, prod: Zavod Flota – Plesni Teater Ljubljana
2015 Plesišče, plesni solo, kor.: Jana Menger, Maša Kagao Knez, prod.: Zavod Flota – Plesni Teater Ljubljana
Banana split, plesno-gledališka študija (soavtorstvo: Rok Vevar), zavod Flota in AGRFT – AGRFT Ljubljana
2011 V postopku, dramska predstava, rež.: Jana Menger – APT Novo mesto
2010 Gledališče, plesna predstava, kor. Jana Menger, zavod Vitkar – Španski borci, Ljubljana
Miza za štiri, fizično gledališče, Bitnamuun – Španski borci, Ljubljana
2006 Igrišče, gibalno-gledališka predstava, Bitnamuun – Plesni Teater Ljubljana
Klet, gibalno-gledališka predstava, Bitnamuun
2005 Poroka, plesna predstava (soavtorstvo: Dušan Teropšič) – Mediapark Cvetličarna
2004 Igra (soavtorstvo: Rambo Amadeus), Fičo balet
Zmerno hitro (soavtorstvo: Gregor Luštek in Rosana Hribar), zavod Flota
2003 Istokopakaj (soavtorstvo: Rosana Hribar), zavod Vitkar
2001 Throwing stones, plesna predstava (soavtorstvo: Beth Cassani) – Ljubljana; Leeds, Velika Britanija
1998 Peš na Pluton, plesna predstava – Plesni Teater Ljubljana

SODELOVANJA PRI PLESNIH PREDSTAVAH IN PERFORMANSIH

2023 Na stežaj zaprta vrata, gibalna predstava, avtor: Branko Potočan, prod. Vitkar zavod – Cankarjev dom, Ljubljana
Zadruga, za druga, plesna predstava, Branko Potočan, Vitkar zavod – Vitkar studio, Parmova, Ljubljana
2021 Medtem ko, performans (avtor: Sandi Jesenik), prod. Društvo VLU – Galerija ŠKUC, Ljubljana
Zasedanje, plesna predstava (Branko Potočan & Fourklor), zavod Vitkar – SMEEL, Ljubljana
Nima fantič kapice …, plesna predstava (Branko Potočan & Fourklor), zavod Vitkar – Cankarjev dom, Ljubljana
Zarjavele trobente 2021, priredba plesne predstave (Branko Potočan & Fourklor), zavod Vitkar – Festival Klovnbuf, SMEEL
2019 Po sledeh spomina (kor. Branko Potočan), zavod Vitkar – Plesni Teater Ljubljana in SMEEL
Temna večerja (kor. Veronika Valdés), PTL – Plesni Teater Ljubljana
2015 Nič več solo (kor. Matjaž Farič), Flota – Plesni Teater Ljubljana
2013 Sijaj (kor. Branko Potočan), Vitkar Zavod – Cankarjev dom
2012 Korak v dvoje po Pii in Pinu (kor. Rosana Hribar in Gregor Luštek), APT, Flota – Anton Podbevšek Teater, Novo mesto
Danes zadnjikrat (kor. Sinja Ožbolt), PTL – Plesni Teater Ljubljana
2011 Pustite otroke k meni (kor. Matjaž Farič), Flota – Cankarjev dom
Nameščeni (kor. Maša Kagao Knez), KUD Baobab – CK Španski borci
2010 Skozi oči dotika (kor. Branko Potočan), zavod Vitkar in CD – Cankarjev dom
2009 Na drugi strani nagajivega pogleda (kor. Branko Potočan), zavod Vitkar – Stara elektrarna, Ljubljana
2008 O Solo Trio (kor. Branko Potočan), zavod Vitkar – Stara elektrarna, Ljubljana (foto)
Nemotelonemepesmi, vskok (kor. Matjaž Farič), Flota in CD – Cankarjev dom
2007 Oblivijon (režija: Ivan Peternelj), Maska – Stara elektrarna, Ljubljana
Ljubezni moje babice (režija: Matjaž Zupančič), PTL – Plesni Teater Ljubljana
Glej ga zlomka, Fourklor (avtor: Branko Potočan), zavod Vitkar – Stara elektrarna, Ljubljana
Anno Domini (kor. Branko Potočan), prod. SAKUD Pula – Pula, Hrvaška
2006 Zakajbimekdoustavil (kor. Matjaž Farič), Flota – Stara elektrarna, Ljubljana
Rekel ni nič, a odšel je kot da bi vse povedal (kor. Branko Potočan), Vitkar in CD – Cankarjev dom
Nekakšen sindrom (kor. Sinja Ožbolt), PTL – Plesni Teater Ljubljana
2005 Kratke zgodbe, Fourklor (kor. Branko Potočan), zavod Vitkar – Stara elektrarna, Ljubljana
Intimnost (kor. Sinja Ožbolt), PTL – Plesni Teater Ljubljana
Zarjavele trobente (režija: Branko Potočan), zavod Vitkar in CD – Cankarjev dom, Ljubljana
2004 Zmerno hitro (kor. Rosana Hribar, Gregor Luštek in Jana Menger), Flota – Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana
2003 Nekje vmes, Fourklor (režija: Branko Potočan), zavod Vitkar in CD – Cankarjev dom
Emofad (kor. Goran Bogdanovski), Maska in CD – Cankarjev dom
2002 Ukradena pesem, Fourklor (kor. Branko Potočan), zavod Vitkar – Cankarjev dom
Q & A (režija: Emil Hrvatin, kor. Ann Popoulis), Maska – Cankarjev dom
Pohujšanje (kor. Matjaž Farič) – Opera in balet, SNG Maribor (vskok)
2001 Simultan (režija: Maruša Oblak) – Slovensko mladinsko gledališče
2000 Vrata, Fourklor (kor. Branko Potočan), zavod Vitkar – Cankarjev dom
Življenje klateža, work-in-progress (kor. Jordi Cortés Molina) – Festival Mladi Levi, Stara elektrarna
1999 Terminal (kor. Matjaž Farič), Flota in CD – Grajska dvorana, Murska Sobota; Cekinov grad, Ljubljana
PiPeF (kor. Matej Kejžar) – Plesni Teater Ljubljana
Otok (kor. Matjaž Farič), PTL in CD – Cankarjev dom, Ljubljana
1998 Skriti vrtovi pogleda (kor. Sinja Ožbolt), PTL – Plesni Teater Ljubljana
Distanca (kor. Matej Kejžar) – Plesni Teater Ljubljana
100% (kor. UršulaTržan), PTL – Plesni Teater Ljubljana
1997 Trilogija, zadnje dejanje (kor. Matjaž Farič), CD – Cankarjev dom, Ljubljana
Hiša (kor. Tanja Zgonc), PTL – Plesni Teater Ljubljana
1996 Sanjam spomin, a se spominjam sanj (kor. Branko Potočan)
Posvetitev pomladi (kor. Matjaž Farič) – Cankarjev dom, Ljubljana
Križev kralj (kor. Ivan Peternelj), PTL – Plesni Teater Ljubljana
1995 Rose & Marguerite (kor. Fatou Traore, Belgija), PTL – Galerija Kapelica, Kersnikova 4, Ljubljana
Komemoracija – Posušene solze (kor. Ksenja Hribar), PTL – Plesni Teater Ljubljana
Romeo in Julija (kor. Matjaž Farič) – Cankarjev dom, Ljubljana
1994 Kdo je narisal Stanku skakalnico, Fourklor (kor. Branko Potočan), zavod Vitkar – Delavski dom Hratnik
Plesni kulturni dan, predstava za šole (avtorica: Sinja Ožbolt) – Cankarjev dom
1993 Rdeči čeveljčki (kor. Sinja Ožbolt), PTL – Galerija Kapelica, Kersnikova 4, Ljubljana

SODELOVANJA PRI DRAMSKIH UPRIZORITVAH (koreografija/ples/igra)

2023 Zamaknjenost Lol V. Stein (M. Duras), gledališka predstava, r. Matjaž Berger, prod. APT – Galerija Božidar Jakac, Kostanjevica na Krki (igra)
2022 Levitan. Primer Vitomil Zupan, gledališka predstava, r. Matjaž Berger, prod. APT – Galerija Božidar Jakac, Kostanjevica na Krki (igra)
2019 Kralj na Betajnovi (rež.: Tomaž Gorkič), prod.: SSG Trst – Slovensko stalno gledališče Trst (koreografija)
2018 Mercadet ali Poslovni človek (rež: Janez Pipan), prod. MGL – Mestno gledališče ljubljansko (koreografija)
Kons:o:vel (rež: Matjaž Berger), prod. ATP – Anton Podbevšek Teater, Novo mesto (koreografija in igra)
2017 Pošasti (rež.: Vito Taufer), prod. SMG – Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana (koreografija)
Trojno življenje Antigone (rež. Matjaž Berger), prod. APT – APT Novo mesto (koreografija)
2016  Človek, ki ne zna reči ne (rež.: Martin Kočovski), prod.: NETA-Mali dramski teater Bitola; Teater Vojdan Černodrinski, Prilep – Festival komornega gledališča Risto Šiškov, Strumica, Makedonija (koreografija)
Tako je govoril Zaratustra (rež.: Matjaž Berger), prod: APT – APT Novo mesto (koreografija)
2015  Prevzetnost in pristranost (rež.: Matjaž Berger), prod.: APT – APT Novo mesto (koreografija)
Readymade (rež.: Mare Bulc), prod.: APT, GLEJ – Gledališče Glej, APT Novo mesto (koreografija)
2014 Mož je Mož (rež.: Martin Kočovski), prod: NETA – Mali dramski teater Bitola, Makedonija (koreografija)
Mulc vas gleda (režija: Jaša Jamnik) – SiTi Teater BTC, Ljubljana (koreografija)
2013 Hamlet (režija: Eduard Miler) – SNG Drama, Ljubljana (koreografija)
2012 Padec Evrope (režija: Matjaž Zupančič) – SNG Drama, Ljubljana (koreografija)
2011 Dom za igralce (režija: Matjaž Farič) – Anton Podbevšek Teater, Novo mesto  (igra in ples)
Beneški trgovec (režija: Eduard Miler) – SNG Drama, Ljubljana (koreografija)
Dekameron (režija: Boris Kobal) – Mestno gledališče ljubljansko, SNG Nova Gorica (koreografija)
2010 Kralj Lear (režija: Matjaž Berger) – Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana; APT, Novo mesto (igra)
Hlapci (režija: Matjaž Berger) – Anton Podbevšek Teater, Novo mesto (igra)
2009 Utopija 1 (režija: Sebastijan Horvat), prod. E.P.I. Center – CK Španski borci, Ljubljana  (ples, igra)
Utopija 2 (režija: Sebastjan Horvat), prod. PTL  Plesni teater Ljubljana (ples, igra)
Pomladno prebujenje (režija: Sebastijan Horvat) -Mestno gledališče ljubljansko (koreografija)
Zgodovina večnosti (režija: Matjaž Berger) – Anton Podbevšek Teater, Novo mesto (igra)
Premenjave (režija: Lindy Davies) – SNG Drama, Ljubljana (koreografija)
Potovanje v Rim (režija: Sebastijan Horvat) – SNG Maribor (koreografija)
Pot v Jajce (režija: Sebastjan Horvat) – SNG Drama, Ljubljana (koreografija)
2008 Carmela in Paulino, variete na fino (režija: Mare Bulc) – Mestno gledališče ljubljansko (koreografija)
2007 Lunatik (režija: Borut Bučinel) – SMEEL (koreografija, ples)
2006 Hamlet (režija: Matjaž Zupančič, koreogafija: Sinja Ožbotl) – Mestno gledališče ljubljansko (ples)
2003 Arabska noč (režija: Diego De Brea) – SNG Nova Gorica (koreografija)
2001 Hamlet (režija: Dario Varga) – Slovensko mladinsko gledališče, Ljubljana (koreografija)
2000 Interpretacija sanj (režija: Matjaž Berger, kor.: Marko Mlačnik) – Slovensko mladinsko gledališče (igra)
1998 Ifigenija (režija: Meta Hočevar, koreografija: Ksenija Hribar) – SNG Drama (ples)
1997 You Dig (režija: Andrej Morovič) – Teater Gromki, AKC Metelkova mesto, Ljubljana
Je v glavi (režija: Teater Gromki) – AKC Metelkova mesto, Ljubljana

SODELOVANJA NA DRUGIH UMETNIŠKIH PODROČJIH (film/video/akcije)

2019  The Curse of Valburga, igrani film (rež.: Tomaž Gorkič), prod: 666 production, Strup produkcija (gib)
2017 Metodologije beleženja, Pogovor. št. 13 – Jana Menger v pogovoru s Petro Tanko; Emanat – Pritličje, Lj
2014 Idila (celovečerni film, rež.: Tomaž Gorkič, tajnica režije in kor. giba: Jana Menger), prod: Blade production
Premiki v obljubljene dežele (dokumentarno-igrani film, režija: Miha Erman, kor: Bitnamuun, Jana Menger)
2009 Dom je, kjer si ga skoplješ (kratki igrani film, režija: Niko Novak)
2003 Phantom (video, režija: Ema Kugler)
2002  Leti… leti… leti… ženska! (kratki film, režija: Polona Sepe)
2000  Homo Erectus (video, režija: Ema Kugler)
1997  Postaja 25 / Station 25 (video, režija: Ema Kugler)
1996 Tajga / Taiga (video, režija: Ema Kugler)
TV -The drug of the Nation – multimedijski projekt (Fourklor, Branko Potočan) – Kopenhagen 96, Danska
1995 Povodni mož / The Underwater Man (kratki igrani film, režija: Urška Žnidaršič)
1994 Rdeči čeveljčki / Red Shoes (plesni video, režija: Marina Gržinić & Aina Šmid, koreografija: Sinja Ožbolt)
Trije zadnji problemi telesa – umetniška akcija (avtor: Matjaž Berger)
Umetniški triptih (glasba: L. Jakša, slika: J. Kotar, gib: Jana Menger)

PEDAGOŠKO DELO, MENTORSTVO IN DRUGA SODELOVANJA

2021 Delavnica avtorskega gledališča (v sodelovanju z Andrejo Kopač) – KC Janeza Trdine, Novo mesto
2017                Članica komisije (predsednica) na državnem tekmovanju mladih plesnih ustvarjalcev Opus 1, plesna miniatura, JSKD – CK Španski borci
2016 dalje Redna predavateljica giba na Akademiji za ples, Ljubljana
2015 Klas, Praktikum
2012 Fahrenheit 451 (Založba Goga) – literaturno-gibalni-video laboratorij
2013   plesni klasi, Kultimat
2010 Delavnica fizičnega gledališča (v sodelovanju z Bitnamuun)
2006 Igrišče – Bitnamuun predstava; koreografinja
2006/07  Talna tehnika, Plesni studio Intakt
2008 4 mož, 4 konji – Bitnamuun predstava; mentorica
2009 Kdo ima poškodovane čevlje? – Bitnamuun predstava; v somentorstvu z Borisom Kosom 
2010 Miza za 4 – Bitnamuun predstava; mentorica

VIDEO POVEZAVE:
Jana Menger @ Youtube
Jana Menger @ Vimeo

 Jana Menger1

PODROBNEJE O PREDSTAVAH

BANANA SPLIT (2015)

Predstava Banana Split je gledališko-plesna raziskava, ki jo zanimajo skrajne možnosti ter prehodi med formalnimi in narativnimi oblikami plesa in gledališča. Ukvarja se s problemi ponavljanja in množenja, družbo nadzora in njenimi postopki. Navdihuje se pri pop artu in literaturi antiutopije.
»Pozor! Pripenjam daljši dokument. Naučiti se ga moram na pamet, in kot je dogovorjeno, pretvoriti ga moram v svojo gibalno govorico. Tisti od mene, ki smo zaspali ali poležavali in se zato zbudili dorasli, bomo imeli s tem več dela, tisti, ki pa smo zbujeni zgodaj in smo zaradi tega pomanjkljivi in lažji, imamo očitno več gibalnega talenta.«

Avtorja: Jana Menger, Rok Vevar
Zasedba: Rok Vevar, Jana Menger, Tomaž Gubenšek
Oblikovanje svetlobe: Petra Veber
Video: Tomaž Gorkič
Oblikovanje maske: Tina Prpar
Scenske korekture: Leja Jurišič
Mentorja: doc. mag. Uršula Teržan, red prof. Tomaž Gubenšek
Koprodukcija: Flota, zavod, Murska Sobota in Akademija za gledališče, radio, film in televizijo
S podporo Ministrstva za kulturo Republike Slovenije
Zahvala: Sanja Grcić

PREMIERA: 14. & 15. 2. 2015 ob 20. uri, Velika gledališka predavalnica AGRFT

Medijski zapisi in ocene:

“Gledališko-plesna predstava Banana split po eni strani uprizarja to ustvarjalno stanje na način, da nakaže njegovo ozadje, ga naredi vidno, po drugi pa preprosto je to stanje. Iz naslova predstave, ki se izkaže za bolj pomenljiv, kot je videti na prvi pogled, beremo njeno osrednjo tematiko, to je (raz)cepitev, delitev, množenje vlog, značajev in označevalcev. Podvojeni Rok Vevar, publicist na področju teorije in zgodovine sodobnih scenskih umetnosti, v predstavi igra sebe, a tudi nekega drugega sebe, Jana Menger, plesalka, koreografinja in režiserka, pa je pri tem Rokov dvojnik in dvojnica, a tudi ona sama.”
Tvoj original – Banana split Jane Menger in Roka Vevarja, MMC TV SLO, 19. 2. 2015, Nenad Jelesijević


V POSTOPKU (2011)

Prva avtorska gledališka predstava koreografinje, plesalke in režiserke Jane Menger ima naslov V postopku. Je zgodba o tem, kako je posameznik v različnih družbenih funkcijah in vlogah nenehno podvržen različnim postopkom, ki ga ohranjajo negotovega in jim nemalokrat umanjka pričakovana finalnost, trenutek, ko bi pomirjen ugotovil, da je prišel na njihov konec. Četudi je v sodobnem svetu nemara nemogoče govoriti o kakršni koli enotni zgodbi, ki bi si jo bili o sebi sposobni povedati vsi in se vsi v njej prepoznati, obstaja nemara že za moderne, predvsem pa za sodobne ljudi neki skupni imenovalec, da se kot ljudje neke skupnosti, recimo temu: družbe, v različnih življenjskih situacijah srečujejo s postopki. Vanje so vključeni, jih sprožajo in so jim podvrženi v ljubezni, znanosti, umetnosti in politiki. Francoski filozof Michel Foucault se je ukvarjal z različnimi vidiki družbe, ki na različne načine disciplinira subjekte, ki jih proizvaja, v kar so seveda vključeni načini, s katerimi se subjekti samodisciplinirajo (kar je navsezadnje eno in isto). Če je za družbo discipline nemara značilna proizvodnja gotovih individuumov (nedeljivih zgodb, ki si jih o sebi pripovedujemo in z njimi identificiramo), je za družbo nadzora nemara značilna proizvodnja dividuumov (deljivih, večperspektivnih samopripovedi, vlog, v katere smo zasedeni ali se vanje zasedamo, ne da bi jih zmogli, hoteli ali znali poenotiti), ki nas begajo s tem, ko nas spreminjajo v »dela v nastajanju«, ljudi v postopkih. Zdi se, da na mestu osvoboditve posameznika izpod režima »enosti« vznikne »neznosna lahkost bivanja«, kot je situacijo nekje poimenoval češko-francoski romanopisec Milan Kundera. Neznosni volumen svobode. V takšnem gledališču pa igro določajo stalne premene reda ter stalne premene položajev moči, ki se vzpostavljajo sproti in nepričakovano. Predstava V postopku uporablja vrsto dramaturških in umetniških postopkov, da bi z njimi spregovorila o vlogi sodobnega posameznika v njih, bežnost in drsenje reda v predstavi pa se v predstavi igra tudi s postopki gledanja.
Rok Vevar

Nastopajo: Nina Ivanišin, Primož Pirnat, Milan Štefe, Gregor Luštek, KUD PONOR / PK Novo mesto
Dramaturgija: Rok Vevar
Prevod angleških besedil: Irena Duša
Koreografija-asistenca: Katja Legin
Kostumografija: Bjanka Adžić Ursulov
Scenografija: Tomaž Štrucl
Oblikovanje zvoka: Uroš Bon
Oblikovanje luči: Jana Vovk
Tehnični vodja: Simon Žižek
Garderoba: Nataša Recer
Vodja produkcije: Jasna Dokl Osolnik
Produkcija: Anton Podbevšek Teater, Novo mesto

Premiera: ATP, Dvorana novomeške pomladi, Novo mesto – 6. 6. 2011

Medijski zapisi in odlomki iz kritik:

“V postopku. V kakšnem ‘v’ smo gotovo. ‘Ko se je zjutraj prebudil, je videl, da …’ In ni vrnitve. Preverjanja, vprašanja, pritožbe, obsodbe, prizivi, mnenja, naročila, problemi, drugačne rešitve, popravki, klici, plačila, izpolnitve, pošiljke, preverjanja, interpretacije, uporabe, preokreti, samplanje, kolažiranje, apropriacije, suha igla, vzporedne realnosti, sitotisk, ready-made in kar je še tretjih reči. Navadno rečejo preprosto, da bomo ob času obveščeni. Kdaj bo ta čas, ali imajo za znamke in kaj si lahko o vsem skupaj mislimo, pa ne vemo. Dobro, videli smo žensko, ki se je smehljala in trdila, da je fizik, dva identična odpravnika poslov, za katera ne moremo natančno reči, da nista bila ena in ista oseba, psa, ki se je šalil, da je navadna ovca, in še zakonski par, ki je trdil, da je tehnološki višek. In nekdo je rekel: ‘Glejte, preden se lotimo kvalifikacij posameznega kandidata, ga damo na manjši preizkus …’ Prepevali so ‘Brez ljubezni mi živeti ni’, dvatisočpetstotriinsedemdesetglasno, in bili so iz javne uprave, jebemumater.”
MLADINA, 2. 6. 2011

“Uprizoritev, ki jo gledamo na prenovljenem odru novomeškega gledališča, je nedvomno sveža in presenetljiva, izvedena s performativno inteligenco avtorice in govorno, interpretativno in fizično suverenostjo ter briljanco štirih nastopajočih Primož Pirnat, Nina Ivanišin, Milan Štefe in Gregor Luštek), ki jim sekundira zbor performerjev (Kud Ponor) v različnih funkcijah, v opazni (meta)vlogi režiserja oziroma agresivnega bralca didaskalij pa nastopi (sicer dramaturg) Rok Vevar” Ocena uprizoritve V postopku: ujetniki igre, Blaž Lukan, DELO, 9. 6. 2011

“Mengerjeva je izhajala predvsem iz lastne plesno-koreografske izkušnje. Zgodbe o sistemsko tlačenem posamezniku se je lotila nevsakdanje in jo izoblikovala v koreografirano dramsko situacijo z besedilom, pri kateri sta govorni del in gledališki gib enakovredna. Predstava v tem spominja na obliko, ki je nemški ekspresionizem imenoval koreodrama. Vevar dodaja, da dobro uro trajajočo predstavo odlikujeta tudi dinamičnost in ritmična strukturiranost.”
Sodobni posameznik v postopkih negotovosti, Avtorski projekt Jane Menger – MMC RTV SLO, 6. 6. 2011

V postopku:
FOTOGALERIJA

Jana Menger: V postopku foto: Borut Peterlin

Jana Menger: V postopku
foto: Borut Peterlin