Ajda Tomazin

koreografinja, oblikovalka

Ajda Tomazin

AJDA TOMAZIN (1986, Ljubljana) je leta 2005 zaključila umetniško gimnazijo za sodobni ples na SVŠGL. Leta 2011 je diplomirala na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, smer oblikovanje. Leta 2010 je vzporedno študirala filmsko in televizijsko montažo na Akademiji za Gledališče, Radio, Film in Televizijo. Leta 2014 je na Inštitutu za Aplikativne Gledališke Znanosti na Univerzi v Giessnu v Nemčiji zaključila magistrski študij Koreografije in Performansa. Od 2016 je samozaposlena v kulturi kot interdisciplinarna ustvarjalka – oblikovalka in koreografinja. Njena specifika je, da projektom doprinese celostne vizualne koncepte, ki zaobjemajo oblikovanje vizualij, oblikovanje prostora, oblikovanje kostumov, koreografijo in koreografsko svetovanje, s tem ustvarja poseben jezik in metodologijo ustvarjalnega procesa. Deluje projektno med Ljubljano in Frankfurtom.

Spletni portfolio
kontakt: buckwheat.tomazin@gmail.com

KOREOGRAFIJA

2018-2019 DRUŽBENA KOREOGRAFIJA V III. ŽIVLJENJSKEM OBDOBJU, prod. Ajda Tomazin s podporo delovne štipendije MK RS (v pripravi)
2018 OD KAPLJICE DO OCEANA, Soavtorice: Kristina Rozman, Mojca Špik, Tadeja Pungerčar, prod. Hiša Otrok in Umetnosti (v pripravi)
2017 BLIŽINE, plesni videi: Plesoča Jess, In Acto in Net in Work, prod. Platforma/Performa Maribor
FUZIJA, asistentka režije (mentostvo in režija: Petra Pikalo) prod. Emanat
2016 INTIMNA PARTICIPACIJA – interdisciplinani projekt del The Idea of Antidepressive Wear, soavtorja Petra Hazabent in Tomaž Tomljanović a.k.a. Dualik, prod. Nagib Maribor
2015 AVDICIJA ZA PRODUCENTE, raziskovalni performans, prod. Nagib Maribor
2014 UNART: SCHREI(B)MACHINE, mentorstvo (zmagovalci festivala), Schauspiel Frankfurt (video)
2014/2015 ANNE, koreografija za gledališko predstavo, režija: Martina Droste, prod. Schauspiel Frankfurt
2013/2014 STRING THEORY, – koreografija in performans, soavtorja: Christopher Weickenmeier in Jost von Harleßem, prod. Ma Cup Giessen
2013 DER ZWERG REINIGT DEN KITTEL, koreografija za gledališko predstavo, režija: Bettina Bruinier, prod. Schauspiel Frankfurt
NET IN WORK, samostojna interaktivna razstava s koreografskimi principi, Plaform Sarai, Frankfurt
2012/2013 SWING AGAIN, koreografija za gledališko predstavo, režija: Martina Droste, prod. Schauspiel Frankfurt
2011 NE SODIM, soavtor: Matevž Dobaj, prod. KD Qulenim in Moment Maribor
2009-2011 VRTILJAK, ŠEPET KISLOSTI, ENA JE OSEM – plesne miniature, plesna skupina Las Meninias, prod KD Qulenium – Škofja Loka
2009 TUBA, ULICA IN BALON, prvi avtorski projekt, prod. KD Qulenium – Postmaturantsko srečanje, Emanat/SVŠGL – Plesni Teater Ljubljana
PROSTOR ZA TRI, miniaturka (soavtorici Evin Hadžialjević in Mirta Zajc) – Postmaturantsko srečanje, Emanat/SVŠGL – Plesni Teater Ljubljana
2006 PRIKLADNA PRIKRITOST, (soavtorica: Mirta Zajc), prod. KD EXE TEATER, Kresnice

PLES/PERFORMANS

2016 EXTENSIONS#1, koncept: Darko Dragičević, Martin Sonderkamp, organizacija: Kino Šiška in Nomad Dance Academy – CoFestival 2016, KC Tobačna 001, Ljubljana
THE IDEA OF ANTIDEPRESSIVE WEAR, interdisciplinani projekt: soavtorji Petra Hazabent, Tomaž Tomljanović a.k.a. Dualik, Niko Neuwirth, prod. Nagib Maribor, Ruhrtriennale, Bochum, Nemčija
2014 EATINGMY#SELF[IE], Ajda Tomazin & Igor Štromajer: – public space video, Frankfurt, Nemčija
2013 ULTRA MANIA, režija in koreografija Jungyun Bae – Stadttheatre Giessen, Nemčija
SCORES & SWAPPING, scenski projekt, Antonia Baehr – ATW Giessen, Nemčija
2012 LIFE and TIMES (Episode 2), avtorja: Pavol Liska in Kelly Copper (Nature Theater of Oklahoma) – Mousonturm Frankfurt am Main
MISTMARE, koreografija: Mårten Spångberg, prod. HTA, Frankfurt Lab Frankfurt – Institut für Angewandte Theaterwissenschaft, Gießen, Nemčija
XYZ PRESENTATION – študenti magistrskega študija Koreografije in Performansa, prod. Cespo Foundation, HTA, ATW Giessen – Frankfurt Lab, Nemčija
2007 IMPRO ATTACK, Dance Communication Lab, Front@ prod. Flota – Festival Front@, Murska Sobota
2005 MLADI MLADIM, koreografija: Boštjan Antončič, prod. SVŠGL Cankarjev dom
2004 BLONDINKA NA MESTU, koreografija: Maja Delak, Mala Kline, prod. Agon/Zavod EN KNAP– Cankarjev dom

PEDAGOŠKO DELO

2012-2014 vodenje delavnic za mlade igralce v gledališču Schauspiel Frankfurt
2006-2011 poučevanje sodobne plesne tehnike in mentostvo skupini Las Meninas(KD Qulenium Kranj)

REZIDENCE

2016 Avdicija za Producente, Ministrstvo za kulturo RS, rezidenca v Londonu, oktober
2015/2016 the idea of ANDW on tour: London, Dunaj, Bochum (2015) in Frankfurt (2016)
2014 JSKD rezidenca – oktober
Slovenia – Croatia – Australia Artist Exchange: Austalia (Brisbane, Melbourne, Darwin), Slovenia (Maribor), Croatia (Zagreb), avgust in september
Imagination of Expectations, atelije v Mousonturm Frankfurt am Main, julij, oktober, januar in november
2013                            Imagination of Expectations, privat rezidenca Kristine Preuss, May 2013, Frankfurt, Nemčija

OSTALE AKTIVNOSTI

2017-2019                    strokovna spremljevalka in selektorica območnih plesnih revij v osrednji Sloveniji – Javni Sklad Republike Slovenije za Kulturne dejavnosti – plesna dejavnost
2016 strokovno spremljanje festivala Kalejdokop v Kranju, prod. KD Qulenium
2015 članica žirije na 23. državnem tekmovanju mladih plesnih ustvarjalcev Opus 1, JSKD

OBLIKOVANJE ZA ODRSKE USTVARJALCE

2018 TJA.BLIZU, Matevž Dobaj in Neus Barcons Roca, prod. PTL – oblikovanje prostora in kostumov (v pripravi)
2017 ŽIVA PLAKAT 10 let – oblikovanje za plesno sekcijo JSKD
ALICE SAGT, SENF IST EIN VOGEL!, prod. Theaterhaus Frankfurt, Nemčija – oblikovanje vizualij, kostumov in prostora
M O N S T R A Frankfurt – oblikovanje vizualnega koncepta
2016 CLOSE UPS, Magdalena Reiter, prod. Zavod Mirabelka – oblikovanje prostora
FUZIJA, prod. zavod Emanat – oblikovanje kostumov
SWINX: Lost on the Highest Peak, prod. HTA in ATW Giessen – vizualni koncept in grafično oblikovanje za inteaktivno instalacijo
2015/2016 INTIMNA PARTICIPACIJA – The Idea of Antidepressive wear – vizualni koncept, grafično oblikovanje, video in ilustracije
2015 NAGIB NA ODER – II. sezona – vizualni koncept in grafično oblikovanje
THE IDEA OF ANTIDEPRESSIVE WEAR, celostno oblikovanje – logo, fotografija, ilustracije, video
2014 FACES  prod. HTA in ATW – – oblikovanje kostumov in "zunanje oko"
IMAGINATION of EXPECTATIONS – vsebinski, vizualni koncept in oblikovanje celostne grafične podobe
2011 SRAMOTA, koncept in koreografija: Maja Delak, prod. Emanat – oblikovanje kostumov
NOSTAGIJA NOSTALGIJE – Letna pordukcija Umetniške gimnazije za sodobni ples, kostumografija
2010 PREDPREMIERA '10: Opazovati in/ali opazovano – Letna produkcija SVŠGL, umetniške gimnazije za sodobni ples – kostumografija

SAMOSTOJNE RAZSTAVE

2017 .ŽIVA plakat 10let, pregledna razstava 10 letnega sodelovanja z JSKD – CK Španski borci, Ljubljana
2013 NET IN WORK, Platform Sarai; 12.11.- 12.1.2013; Frankfurt am Main, 19.11.2014 ŠB, Ljubljana
2011 KULLAŽI, KUD France Prešeren; 13.9-4.10.2011, Ljubljana (video)
2010 ZALJUBLJENA SEM, Fashion&Flower Design – Month of Design 21. – 22.10. 2010; Ljubljana
2009 PREPLET, keramika in nakit, 5. 6. – 5.7. 2009;  Kranj
2008 KALEJDOGRAFIJA, 7.6. – 10.7 2008, Kranj (video od 7'30" dalje)

NAGRADE (sodobni ples)

2013 Frankfurt Finale winners s c h r e i ( b ) m a c h i n e, UnArt Jugend-Performance
2010 JSKD koreografski natečaj, za koreografijo Šepet kislosti (soavtorica Mirta Zajc)
2004 3.mesto kat. C (Menuetto) Opus, JSKD

VEČ O PREDSTAVAH

Triologija (2014-2017) – IMAGINATION OF EXPECTATIONS (video)

AVDICIJA ZA PRODUCENTE (2014/2015)

III. del_triologije

Avdicija za producente

AVDICIJA ZA PRODUCENTE je raziskovalni performans, v katerem umetnik 21. stoletja prevzame koncept renesančnega umetnika, L’humo arte univerzale. Proces avdicije je fokusiran na domišljijo pričakovanj (imagination of expectations), ki je potencial za novo nastala umetniška dela. Gre za intimno deljenje domišljije pričakovanj in potreb določenega okolja, ki jih umetnik z vsem spoštovanjem in resnostjo prevzame od kandidata, kot naslednji korak procesa projekta.

Koncept in izvedba: Ajda Tomazin
Kreacija: Ajda Tomazin in producenti iz Avstralije, Belgije, Hrvaške, Nemčije, Srbije in Slovenije
Produkcija I. sezone – Nagib na Oder, Maribor
Koprodukcija: Narodni dom, Maribor
Finančna podpora: Mestna občina Maribor

REZIDENCE
1.10. – 31.10.2016 – rezidenca Ministrstva za Kulturo RS, London, Velika Britanija
4.8. – 20.8.2014 – Metro Arts (Brisbane), Dancehouse (Melbourne), Darwin Festival (Darwin), Avstralija
24.8. – 6.9.2014 – Nagib Inkubator, Maribor
7.9. – 14.9.2014 – Perforacije Festival, Zagreb, Hrvaška

ODRSKE UPRIZORITVE
4.9.2014 – Dogodek pod mestom // Zaključna produkcija NAGIB inkubatorja
29.11.2014 – premiera // Mali oder // Narodni dom Maribor // del I. sezone Nagib na Oder
4.12.2014 ponovitev // How Creative Is Creative Capital?, Giessen, Nemčija

RAZSTAVA
27.11. – 4.12.2015 skupinska razstava PIXELPOINT 2015, para – kurator: !gor Štromajer

MEDIJI
• RTV SLO, TV dnevnik, TV Maribor, Avdicija za Producente (video od 12:25 dalje), 2. 12. 2014
• časnik Večer, Dnevnik izmenjave Slovenian-Australian-Croatian Dance Exchange, Ajda Tomazin, 2014
• O raziskovalnem performansu Avdicija za Producente, Anja Bunderla, Veza, Si.gledal, 28. 8. 2014
• Večer, napoved I. sezone sodobnih uprizoritvenih umetnosti v Mariboru Nagib na Oder, 29.11.2014 performance Audition for Producers
•  RTV SLO, Kultura – Začenja se festival PIXELPOINT, 27. nov. 2015

FOTOGRAFIJE

 

VIDEO

Inkubator NAGIB Maribor:

Darwin Festival, Avstralija:


STRING THEORY (2014)

II. del_triologije

Na kakšne strune igrate vi, v odnosih?
Predstava poudarja pomen odnosov, ki so del naših življenj in jih postavlja na abstraktno raven vidnih in nevidnih mrež povezovanja. Struna je zelo razpoloženjska in ima tendenco razkazovanja.
Lahko te prizadane, lahko je dologočasna, včasih pa je enostavno sramežljiva. Naenkrat si premisli in spregovori. Vendar ne vedno na razumljiv način, zato ji je treba pomagati, da je slišna, pa tudi če pravi, da ni vredno poslušanja, kot je šepetaje na uho: “Videti sta kot idiota.”

Koncept in koreografija: Ajda Tomazin
Ustavarjanje in izvedba: Ajda Tomazin, Christopher Weickenmeier
Oblikovanje luči in zvok: Jost von Harleßem
Mentorja: prof. dr. Bojana Kunst, Frank Max Müller
Finančna podpora: Crespo Foundation, Univerza Giessen in HTA – Hessische Theaterakademie
producirano v: Frankfurt Lab, Mousonturm, Inštitut Atw Giessen
produkcija: Inštitut za aplikativne gledališke znanosti – Magistrski študij koreografije in
perfromansa, (2011, 2013-2014)
koprodukcija za gostovanja v Sloveniji: KD Qulenium Kranj in Plesni Teater Ljubljana

UPRIZORITVE
27.11.2013 Probebühne 1, ATW Giessen
15.2.2014 Frankfurt LAB, HTA Tag
13.6.2014 Festival Kaleidoskop, Stolp Skrlovec Kranj
16.6.2014 Festival Ukrep, Plesni Teater Ljubljana

FOTOGRAFIJE

 

VIDEO


I. del _ triologije: NET IN WORK